Ce fac cele mai performante organizatii pentru cresterea employee engagement-ului
Google, Ben & Jerry's, Cisco și Zappos arată cum un pui de somn este o modalitate ce sustine sănătatea și fericirea la locul de muncă.
Ce ofera aceste organizatii este timp si libertatea ca angajatii sa-si organizeze cat mai eficient ziua. Puiul de somn este pentru ei un indcator de nivel scazut de stres (cine poate dormi, stresat fiind?) si o modalitate de a te relaxa si a-ti incarca bateriile. Laut in deradere de unele culturi, responsabii de functii precum “ Hapiness Officer” iau aparere actiunii explicand ca nicio masura nu poate functiona pentru toata lumea, iar cei care se ocupa cu engagement-ul stiu ca tocmai idea de surpiza si de a raspunde cat mai multor cerinte construiesc un climat mereu actual si incluziv.
Cand vine vorba de angajamentul si fericirea angajatilor, arma secreta este raspunsul organzatiilor la intrebarea “de ce”. De ce facem ce facem. Ce aducem noi in viata clientilor nostri, bun. Și astăzi “de ce” este mai important ca niciodată. In prezent, cele mai de succes companii prioritizeaza fericiea angajatilor pentru a stimula implicarea și loialitatea acestora in scopul organizatiei.
Intr-un articol recent, Forbes aminteste de importanta “scopului” pe care business-ul si-l asuma, ca efect asupra starii de bine a angajatilor, respectiv nivelul de angajament.*
Cum stimuleaza Ben & Jerry, Google si Facebook nivelul de angajament si fericirea angajaților? Ei stiu ”de ce”.
Fericirea este cel mai sustenabil avantaj competitiv si moneda finala in afaceri. Sanatatea si fericirea angajatilor au un impact direct asupra organizatiei.**
Iata de ce si raspunsul individual al fiecarui angajat la intrebarea de ce raman, de ce lucre si de ce as recomanda sunt preocuparea organizatie, desi nu e un raspuns pe care organizatia sa il poata influenta.
Other articles